Bart De Bie, CEO van Antilope De Bie Printing, vertelt hoe Van Dessel mee geëvolueerd is met zijn onderneming. “We zijn samen gegroeid van een klein bedrijf tot een topspeler in onze sector. Van Dessel is een betrouwbare partner die vooral met zijn maatwerk het verschil maakt.”
Lees meer-
Oplossingen
In de kijker
- Evenementenverzekering
- Verzekering Tienjarige Aansprakelijkheid
- Aansprakelijkheidsverzekering procesgecertificeerde asbestdeskundigen
- Verzekering appartementsgebouwen en buildings
- Cyberverzekering
- ABR-verzekering
- Verzekering Tesla's en elektrische wagens
- Droneverzekering
- VD Manager Solutions
- Machinebreukverzekering
- Yacht- en bootverzekering
- Fraudeverzekering
- Onze aanpak
- Klanten aan het woord
- Inzichten
Ondernemingen
Zelfstandigen & Vrije beroepen
Kruimelpad
- Home
- Klanten aan het woord
Onze klanten aan het woord
Enkele klanten getuigen over de samenwerking met Van Dessel.
Filtered on
Van Dessel is al 40 jaar de verzekeringspartner van Groep Steylaerts, specialist in badkamerrenovaties en tegels. CEO Patrick Steylaerts: “Door onze jarenlange samenwerking hebben wij het volste vertrouwen in Van Dessel.”
Lees meer
BriskSky sloot een partnership af met Van Dessel om zijn leden een goede verzekeringsoplossing te kunnen bieden. Jochen Walschaers: “Door deze samenwerking kunnen we hen naar een betrouwbare en gespecialiseerde partner doorverwijzen.”
Lees meerJan Caers van Sesam Events is blij dat hij tijdens de coronacrisis op de steun van zijn makelaar kan rekenen: "Het geeft me gemoedsrust om te weten dat één telefoontje naar Van Dessel volstaat om mijn verzekeringen te regelen."
Lees meer
Liesbeth Vanheertum van brasserie De Rekruut koos voor onze horecaverzekering. "Van Dessel volgt alles van nabij op, mijn vertrouwen in hen is groot."
Lees meer
Financial Director Tom Bolsens gaf toelating om een ethical hacker los te laten op de IT-beveiliging van Van Wellen Group. "We waren verrast dat er uit zo'n kleine hoek dreiging kon komen."
Lees meer
Bruce Lanhoves bedrijf Nikola Brussels werd getroffen door een cyberaanval. "Van Dessel heeft ons heel goed bijgestaan. Het probleem heeft zich op zondag voorgedaan, maandag werd het opgelost, dinsdag werd het dossier gesloten en vrijdag al stond het geld terug op onze rekening."
Lees meer